Test

Testing 01. Did some changes to the blog. Hope it went well.

Testing 02.

Does it work?

Advertisements

About sergeant gordon

TD8316, proud member of the 501st Legion 銀河帝国五〇一軍团。 Loves anime, Sasara, photography and looking for droids, pretty ones.
This entry was posted in Personal. Bookmark the permalink.

30 Responses to Test

  1. gordon says:

    It works! ^^

  2. wongtcsg says:

    err….what is this about?

  3. Kozta-Boom says:

    Work perfectly Gordon ^^ I think I should do the same on my blog ^^”

  4. gordon says:

    wongtcsg,
    hehehe, secret. ^^;

    Kozta-Boom,
    the only disadvantage is that it appears on every post even though u might not want it for certain post. i wonder is there any way to selectively choose which post not to have this. :-/

  5. Shin says:

    Oh god, Ranka is hot!

  6. gordon says:

    shin,
    i was originally thinking of putting the \m/ sign but u guys already had all the fun with that so i dropped the idea.

  7. Kozta-Boom says:

    @gordon ummm…i see. Anyways, I like your new comment box b^^

  8. Evaritus Lau says:

    Hmmm..

    Bro mean is on every comment page got this pic of Ranka ?

  9. gordon says:

    @Kozta-Boom,
    really? that’s great. i got it from k (ken lee). blogger is still testing this new comment form. still need some improvements though. feedbacked to them to enable avatars and include a line after each comments to make it the comments neater. hope they listen and get it done.

    @Evaritus Lau,
    lol of course not. ^^;

  10. Panther says:

    Lmao. I see what you mean with the comment thingie…but not about Ranka.

    I am switching. IF I get a host.

  11. Rin says:

    It works fine!!!!!!
    I do like the picture of Ranka!!!!!!
    Nice job on the comment part!!!!!!

  12. Mizunaga says:

    New comment system is great! I feel like stealing this 😛

    Hmm.. “Appears on every post” you say? You mean the “Click to read the rest of the entry” thing, right?

  13. FatB says:

    I likey, its sexy. Like me.

  14. k says:

    nice! i was scratching my head wondering what you have changed ^^. btw, are you dropping by tokyo for wonfest?

  15. Fariz Asuka says:

    Wow!! This is cool.. I commented on this when it just came out but got deleted (could be that you are still tinkering with the codes).. Anyway, is this system still in Beta stage?

  16. dannychoo says:

    Looks fantastic!
    What did you change?

  17. phossil says:

    Yeah!! Im wondering the same here…

    What I see different is the Blog list, the comment system and the “Click to read the rest of the entry” thing..

    Anyway, It works!!

  18. Stifler says:

    I don’t get…Oh.

    It works!

  19. pp says:

    you added the (!–more–)* function ?

    * replace "(" ")" with "<" ">"

  20. Otaku Dan says:

    it seems that its working well, i wonder who told you about the expandible summary thing, 😉

  21. gordon says:

    @ Panther,
    how come everyone think it’s about ranka. ^^

    @ rin,
    thank you. i’m going to bug blogger to include avatars and make the comments layout neater.

    @ Mizunaga,
    yup. some posts i might not want that but seems like there’s no way to turn it off currently.

    @ fatb,
    lol. i agree, u look sexy in that bikini pic u send me yesterday.

    @ k,
    will love to visit tokyo but i afraid this year is not possible. need to plan out everything and look for companions.

    @ Fariz Asuka,
    u must have posted it in test 02 which i deleted it. sorry about that. yup the embedded comments is still in development. hopefully they can make the whole thing easier to read.

    @ danny,
    added the expandable summary (tipped of from Daniel) and embedded comments (tipped off from K).

    @ phossil,
    the blog list is normal. it’s the latter 2 u mentioned.

    @ stifler,
    u get or don’t get? ^^

    @ pp,
    yup.

    @ Otaku Dan,
    thanks so much buddy, come here and let me give u a hug. ^^

  22. Len-Vesper says:

    Dang, Gordon, good moves.

    Personally I really dislike how comments are handled by blogspot, but eh, each system has its nickknacks!

    I like the changes, usability is much smoother! Well done!

  23. puppy52doll says:

    gordon I want to see fatb in a bikini!!!
    lol

  24. puppy52doll says:

    Hey gordon thanks for the tip off, I did a search and now my comment form looks way better too 😛

  25. gordon says:

    @ Len-Vesper,
    glad that u like it. but it is still not perfect. 😦

    chun,
    already sent it to u. ^^
    btw i can't commebt on your cartoon flash marry me post. black page. >.<

  26. James says:

    It’s easier to put comments so yes it’s great ^^

    I’m a Ranka fanboy so i have to say that you choosed the pics well :p

  27. yumeno says:

    Weee… No need to open the comments page. It’s more convenient XD

  28. pp says:

    OH! embedded comment box. lol this are the things i take for granted since i used wordpress XD. No wonder something’s missing when i was using the comment box.

  29. gordon says:

    @ james,
    ranka is moe. deculture!

  30. tflops says:

    Good job, maintained MOE!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s