My New Figure Has Finally Arrived!

After months of waiting it’s finally here. Amazing isn’t it how good the quality of figures is nowadays? Now will you please excuse me I got to unpack my figure now. ^^

Advertisements

About sergeant gordon

TD8316, proud member of the 501st Legion 銀河帝国五〇一軍团。 Loves anime, Sasara, photography and looking for droids, pretty ones.
This entry was posted in Figures. Bookmark the permalink.

33 Responses to My New Figure Has Finally Arrived!

  1. Panther says:

    T3H POLIZE! WHARE R ZE POLIZE!?

  2. Ha says:

    OMG. isnt that the same sex doll i order last week???!!
    I think u better check whether if it is made in japan? later kena spam.

  3. ha says:

    Jsut kidding.. 🙂

  4. Deranged says:

    Make sure it isn’t used!!!! God dammit, check that.

  5. danielmer says:

    it looks dead

  6. Fariz Asuka says:

    Man, your figurine is so big.. 1/1 scale?? Hope the authorities didn’t notice that.. XD

  7. gordon says:

    panther,
    i’ll not breaking any law what!! >.<
    lol. ^^

    ha & Deranged,
    checked. good as new. mint in sealed box. smells fresh too. ^^

    danielmer,
    of course it is. will be scary if figures are alive. O_O

    Fariz Asuka,
    i told them it’s for educational and health purposes. ^^

  8. puppy52doll says:

    totally looks like a dead body there gordon O_O

  9. Rokku says:

    Lol
    Candy girl?

  10. Lsio says:

    OMG… I thought you kidnapped some girl >.>

  11. gordon says:

    chun, rokku & Lsio,
    no no o. it’s a very lifelike figure that’s all. very flexible she is. ^^;

  12. Mizunaga says:

    Where’s Conan?!

  13. Evaritus Lau says:

    Bro seriously, wht hpn if ur parents saw it..?XD

    Dang tht’s big…ppl might misunderstand tht bro wanna throw some girl’s body into a box though..^^”…careful thre.

  14. gordon says:

    Evaritus Lau,
    i’ll dress her up as a schoolgirl and say she’s here for homework. ^^;

  15. lsio says:

    You need to show us the full figure 😀

  16. Nagato says:

    Wow. Um. Wow. Um…

    …Wow. So ronery? xP

  17. Setsuna-san says:

    Id Hit it.

  18. gordon says:

    lsio,
    sure. right after i finished doing maintenance on her. ^^

    Nagato,
    with her around not ronery anymore. ^^

    Setsuna-san,
    sure, as long as it’s not mine.

  19. D_Blade says:

    She looks tired.
    Just upon arriving, she borrowed the carpet for a snooze. *laughs*
    Let her sleep for now bud, you’ll both have fun times (ewwwwwww?) later.

  20. Renato ~XSportSeeker~ Murakami says:

    Take some all angles shots before using! 😛
    I wanted one of those too… T_T
    Do you think my mom will get me one if I ask… for xmas? 😛
    (jk… I’m 27yrs old. But stil….)

  21. Hangmen says:

    Needs moar penetration.

  22. Benjamin Takeyo says:

    Like many may think, review, Gordon, review! ^^

  23. Timotei says:

    This post lacks photos, need more now. ^^;

  24. radical anime fan says:

    When are you going to switch her on? X-)

  25. Kawasumi Hirito says:

    so….where can I get one too?? ^^

  26. gordon says:

    Benjamin Takeyo & Timotei,
    a review is on the way. once i finish troubleshooting her.

    radical anime fan,
    after i fully charged her. ^^;

    Hirito,
    trusted online retailers like HJL, Kid Nemo Company etc. ^^;

  27. mohammad yasser anas nasir says:

    I couldn’t help myself to despise but at the same time envy you.. lol ^_^ plays as much as you can dude!! Remember, Toys are meant to be played!!! lol ^_^

  28. reggie21 says:

    it’s been some time and there’s still nono review

  29. dice chan says:

    the strap ard her neck makes it look like some SM model

  30. tj han says:

    Is that your new girlfriend? You are being too cryptic so I can’t actually guess what it is, but looks like a real person posing naked in a box for your perverse delight. Shit the stormtrooper charm strikes again!

  31. tj han says:

    Oh fuck didn’t check the date on the post lol.

  32. Pyoro says:

    haha i almost got fooled too

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s